PANOS EMPORIO 25-ÅRS JUBILEUM

Hej hej!

Håller som jag redan har sagt på att flytta över inläggen från den andra bloggen som inte funkar längre, tänkte att jag nämner det ingen så ni förstår vilka konstigheter jag håller på med och varför vissa inlägg är så konstiga.
2011-02-11
Är helt slut efter en riktig rolig går dag/kväll. Var nämligen 25 års firande av Panos Emporio, och detta skulle ju frias med mycket ståhej. Underhållningen vad riktigt bra och modevisningen som vi jobbade på funkade helt okej. Började kl. 15 med att ställa till allt och kom inte därifrån förän vid halv 11 tiden. Men det var så otroligt roligt så tiden bara rann iväg



Kolla på här för att se fler vimmelbilder, samt modevisningen.

Det var kul att det var så mycket kändisar också där :P..

Lite bilder:















Det var en riktigt rolig kväll måste jag säga.

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norrlandsmakeupomode

I DENNA BLOGG KOMMER NI KUNNA LÄSA OCH SE PÅ OLIKA MAKEUPTIPS, PLÅTNINGAR, SAMT MODE OCH MASSOR AV GLÄDJE!

RSS 2.0