Master makeup artist

Tjenare!
Detta är mitt första inlägg i just den här sminkbloggen. Jag tänkte starta den här bloggen för att både visa och lära ut lite av det jag kan och har gjort. Nu i höst har jag utbildat mig till master makeup artist i stockholm och trivs verkligen med att experimentera med smink, hår och kläder.

I den här bloggen kommer jag att lägga ut olika sortes sminkningar och sen ska jag försöka visa lite hur jag gör dessa osv. Hoppas jag kan hjälpa någon iallafall och att ni kommer att tycka om den.

Designen på bloggen kommer jag försöka fixa under tidensgång men vill komma igång nu :)

Ps. Jag hat tidigare haft en annan sminkblogg men kommer lägga över alla inlägg som inte är så många hit och fortsätta på den här bloggen.

Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norrlandsmakeupomode

I DENNA BLOGG KOMMER NI KUNNA LÄSA OCH SE PÅ OLIKA MAKEUPTIPS, PLÅTNINGAR, SAMT MODE OCH MASSOR AV GLÄDJE!

RSS 2.0